duminică, 15 februarie 2009

Outfit 2 (the puppy's not for sale!)



Ochelari retro MeliMelo, rama gri
Stare: noi
Pret: 15 RON*

Poncho Iyshi - Especially for you, mar. S, babypink, foarte pufi
Stare perfecta
Pret: 45 RON*

Fusta Terranova - TRN PostPunk, mar. M, gri/animal print-like, 2 buzunare cu fermoar in lateral, 2 in spate
Stare: nou cu eticheta
Pret: 40 RON*

Pret outfit: 90 RON - reducere 10 RON
PRET NOU OUTFIT: 80 RON - reducere 20 RON
(*in cazul in care doriti sa achizitionati piesele din outfit separat, punem de-un discount, cu ocazia reducerilor de primavara)

Un comentariu:

  1. salut!sunt loredana.Imi plac ochelarii tai de soare meli melo.Am si eu un blog:http://lollipop-art.blogspot.com/
    Iti propun sa facem un schimb daca doresti si daca iti place ceva de la mine.Lucrurile cu descriere verde de pe blog nu sunt ale mele,doar cele cu negru.Lasa.mi te rog un mesaj pe lorena_novotni@yahoo.com
    Adauga-ma te rog in lista ta cu bloguri,te adaug si eu;)
    ms!

    RăspundețiȘtergere